2015. november 01. 11:32 - A bárányok NEM hallgatnak

Csapat bemutatás :)

Csörgő Gábor 

Sziasztok!
Az én becses nevem Csörgő Gábor, 17 éves vagyok, de már nem sokáig. A Hidaskürti Magán Szakközépiskolába járok, marketing szakember szakon, mint harmadikos. A szabadidőmet sportolással töltöm. A sok sport közül a saját testsúlyos edzést képviselem (tudom... nem látszik). A zenei ízlésem kicsit érdekes, mivel a dubstep az, ami leköt. Én mindig is "fekete báránynak" tartottam magam, mert nem szeretek haladni a tömeggel. Igazából versenyeken se szoktam részt venni, de ebben a versenyben megtetszett a cél: Tegyük jobbá a világot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abaranyoknemhallgatnak.blog.hu/api/trackback/id/tr868041022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása