2015. november 01. 11:32 - A bárányok NEM hallgatnak

Csapat bemutatás :)

Mészáros Barbara

Sziasztok! 
Mészáros Barbara vagyok,16 éves. A Hidaskürti Magán Szakközépiskola 2.B-s tanulója. Magasságom ellenére, elég nagy szájú vagyok. Szeretek mindent kézben tartani, ezért határozott, céltudatos és persze maxmilasta vagyok. Pontosan ezért lettem én a csapatunk kapitánya és szóvivője, nem utolsó sorban pedig az iskolánkban létrejött Diák Tanács elnöke is. Ezek miatt, nagyon kevés szabadidőm van, azonban a rengeteg feladatot és felelősséget is nagyon élvezem. Mondhatni erre születtem. Mind e mellett vannak más hobbijaim is: táncolok, gitározom, olvasok, rajzolok és írok is. De számomra a kommunikáció is egy fajta művészet és most ebben szeretnék tökéletesedni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abaranyoknemhallgatnak.blog.hu/api/trackback/id/tr358041024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása